loading...

tehranservic

کولرگازی و اسپلیت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است بنابر این انتخاب برند و مدل مناسب

بازدید : 169
شنبه 23 اسفند 1399 زمان : 20:28

کولر گازی و اسپلیت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است بنابر این انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد.
یکی از بهترین کولر گازی های باکیفیت موجود در بازار ال جی است که در انواع ظرفیت ها و تنوع مدل ها به تولید محصولاتی کم صدا و کم مصرف می پردازد. کیفیت کولر گازی ال جی را از عملکرد بالای آن می توان فهمید.
در ادامه این مقاله به بررسی کیفیت و مشخصات چند مدل از بهترین کولر گازی های برند LG موجود از این برند پرطرفدار میپردازیم
کولر گازی برند ال جی

کولر های گازی سری نکست پلاس:

ویژگی عمومی سری نکست پلاس ال جی:

عملکرد اسکن هوشمند:
اسکن هوشمند، موقعیت مکانی و فعالیت های کاربر را شناسایی می کند تا دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را تنظیم نماید.
وقتی که کاربری حضور ندارد، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری به عمل می آید.نشانگر مصرف انرژی:
در صورت یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.
تکنولوژی اینورتر:
شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا ۶۰% در مصرف برق صرفه جویی کند.
فین های طلایی:
با بکارکیری پره های ( فین های ) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور)، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب وهوایی خارجی در امان می ماند.
پلاسمستر آیونایزر:
فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود وتمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.
فیلتر محافظ چندمرحله ای با تکنولوژی ۳M:
با استفاده از تکنولوژی ال جی در فیلترهای ۳M تمای ذرات آلوده با قطر بیشتر از ۳ میکرون از بین خواهند رفت.
فیلتر محافظ دو گانه:
این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از ۱۰ میکرون را دارا می باشد
تمیز کننده خودکار پلاسمستر:
دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی می باشد.
قدرت پرتاب باد تا ۱۵ متر:
دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله ۱۵ متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
پرتاب باد ۴ جهته:
این سیستم سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.
خنک کنندگی سریع:
ایجاد سرمایش سریع با استفاده از سیستم خنک کنندگی سریع
حالت خواب عمیق:
با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر ۳۰ دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش ۲ درجه ای دما همراه خواهد بود.

انواع مدل نکست پلاس ال جی:

کولر گازی ال جی مدل Next Plus BV246STQ
LG Next Plus BV246STQ Air Conditioner
کولرگازی اسپلیت «ال جی» مدل « Next Plus BV246STQ» از سری نکست پلاس (Next Plus) کولرهای گازی ال‌جی (LG) یک کولر گازی باکیفیت و کم مصرف تولید شده از برند ال جی است. این کولر گازی از دستگاه‌های تهویه هوای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است که می‌تواند در دو وضعیت سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت (یونیت) داخلی و خارجی است. یونیت خارجی دستگاه، وظیفه‌ی فشرده و خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود کمپرسور بکار رفته در کولر گازی ال جی مدل Next Plus BV246STQ از نوع روتاری بوده که مصرف برق پایین و تکنولوژی بالاتری نسبت به مدل قدیمی تر خود (مدل پیستونی) دارد.
بدنه‌ی فلزی یونیت خارجی این کولر گازی باعث می شود تا تبادل حرارت داخل آن با بیرون راحت تر برقرار شود و عملیات سرمایش کولر گاز را بهتر و با کیفیت تر انجام دهد. برای انجام بهتر عملکرد این کولر گازی باید یونیت خارجی آن روی پایه‌های مخصوص نصب شود.این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود.

مشخصات کلی:
نوع: اسپليت
نوع گاز :(مبرد) R410
اينورتر
مشخصات پنل داخلی:
تعداد پنل: يک عدد
ابعاد عمق ۲۴.۸- پهنا۱۰۹ ارتفاع ۳۳ سانتي‌متر
وزن: ۱۵ کيلوگرم
ميزان صدا: ۲۹ – 38 – 42 – 47 دسي بل
ساير توضيحات: داری سه عدد فیلتر تصفیه هوا – دارای نشانگر میزان مصرف برق – دارای اسکن هوشمند
مشخصات يونيت خارجی:
ابعاد :عمق ۳۲ – پهنا87 ارتفاع 65.5 سانتی‌متر
وزن :۵۰ کيلوگرم
جنس :فلزی
ميزان صدا: ۵۰ دسي بل
مشخصات فنی:
تعداد کمپرسور: يک عدد
نوع کمپرسور: روتاری
عملکرد :سرمايش و گرمايش
رده انرژی: A
مناسب برای فضای ۶۰ مترمربع
محدوده ظرفيت سرمايشي ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفيت سرمايش ۳۷۵۳ – 23884 – 31731 BTU/hr
ظرفيت گرمايش ۳۷۵۳ – 27296 – 38896 BTU/hr
ميزان پرتاب باد ۱۵ متر
نوع برق مصرفي تک فاز
ميزان مصرف برق ۹.۴-۹.۶ آمپر
قطر لوله رفت ۳/۸ اينچ
قطر لوله برگشت ۵/۸ اينچ
حداکثر طول لوله کشي ۳۰ متر
حداکثر ارتفاع لوله کشي ۱۵ متر
بازدهي سرمايش EER 3.59
بازدهي گرمايش COP 3.89
حداقل دما ۱۸ سانتي گراد
حداکثر دما ۳۰ سانتي گراد
فيلتر:
توضيحات فيلتر – فیلتر یونیزه کننده هوا – فیلتر ضد آلرژی و باکتری – پیش فیلتر
ريموت کنترل:
مدل چرخش و نوسان هوا در ۴ جهت قابل تنظیم با کنترل
اقلام همراه:
5 متر لوله رایگان

یونیت داخلی یا پنل کولر گازی ال جی LG:
کولر گازی ال جی LG مدل Next Plus BV246STQ ، دارای یک پنل داخلی است که طراحی زیبایی داشته و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. طراحی ظاهری پنل داخلی این کولر گازی به خوبی میتواند مناسب هر مکانی باشد. نشانگرهای روی بدنه، نحوه‌ی فعالیت دستگاه را نشان می‌دهند. پنل داخلی این کولر گازی دارای فیلتر های متعدد و فوق العاده ای برای یونیزه کردن هوا (هوای کوهستانی) ، فیلتر ضد آلرژی و باکتری و همچنین پیش فیلتر می باشد که باعث می شود هوای به مراتب مطبوع تری را داشته باشید.
قدرت خنک کنندگی یا سرمایش کولر گازی ال جی LG
کولر گازی «ال جی» – «LG» مدل Next Plus BV246STQ دارای قدرت خنک‌کنندگی ۲۴ هزار BTU است و می‌تواند در فضایی گسترده، هوای خنک را به جریان درآورد.یکی از معجزات ال جی همین است که سیستم این کولر گازی را به قدری بهینه کرده که گاهاً مشتریان ما ظرفیت آن را به اشتباه ۳۰ هزار BTU تخمین میزنند. این کولرگازی ال جی قدرت پرتاب باد را در متراژ طولانی دارد و فضا را به‌خوبی پوشش می‌دهد.پرتاب باد این کولر گازی ۱۵ متر می باشد. از نکات خوبی‌های قابل ذکر در مورد سری نکست پلاس، بادگردان چهارجهته‌ی آن است؛ شما می‌توانید به راحتی جهت مطلوب‌تان را به کولر بدهید تا تنها در همان جهت باد را هدایت کند. به وسیله ریموت کنترل دستگاه می توانید از این امکان استفاده کنید.
قابلیت های ویژه و مصرف برق کولر گازی ال جی LG
قابلیت جدیدی که در این کولر عرضه شده، عملکرد اسکن هوشمند (Smart Scan) است. در این قابلیت، موقعیت مکانی کاربر در جلوی کولر تشخیص داده می‌شود و کولر به صورت هوشمندانه‌ای جهت باد و میزان دما را با توجه فرد یا افرادی که مقابل‌اش ایستاده‌اند تنظیم می‌کند. به این ترتیب وقتی کاربری در مقابل کولر نیست، دور موتور کاهش پیدا می‌کند تا میزان مصرف انرژی کم شود. این مورد کمک می‌کند تا این کولر که اینورتر دارد و تا ۶۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق دارد، ۱۳ درصد دیگر هم بهبود پیدا کند و به ۷۳ درصد صرفه‌جویی برسد. ال‌جی در زمینه صرفه جویی در مصرف برق ، پیشتاز جهان است و در حرکتی که تنها می‌توان آن‌را رقابت با خود تفسیر کرد، میزان مصرف برق در کولرهایش را باز هم کمتر کرده‌است.
در ریموت کنترل سری نکست پلاس دکمه‌ای قرار دارد که با فشردن آن، مصرف لحظه‌ای انرژی الکتریکی نشان داده می‌شود و تنها کافی است یک‌بار دیگر این دکمه را فشار دهید تا میزان برق مصرف‌شده از ابتدای زمان روشن بودن کولر تا آن لحظه را مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توانید کنترل دقیقی روی مصرف روزانه و ماهانه‌تان داشته‌باشید.
پیشنهاد میکنیم برای دانستن نکات فوق العاده ویژه ای که قبل از خرید کولر گازی تان باید بدانید ، این مطلب را که تحت عنوان معیارهای مهم برای خریدن بهترین کولر گازی و اسپلیت نوشته شده است را از دست ندهید.

کولر های گازی سری نکست فایتینگ:

کولر گازی ال جی مدل Next Fighting NF187ST3
LG Next Fighting NF187ST3 Air Conditioner
معرفی ویژگی های برتر این مدل کولر گازی ال جی LG:
کولرگازی مدل «Next Fighting NF187ST3» یکی از دستگاه‌های تهویه هوای خوش‌ساخت و باکیفیت عرضه‌شده به بازار توسط شرکت «ال‌جی» است.مدل Next Fighting NF187ST3 نیز حامی مصرف بهینه انرژی است و از تکنولوژی اینورتر استفاده می کند. میزان صدای این کولر گازی بی نهایت کم است و خواب بی نظیری را برای کسانی که نیاز به محیطی فوق العاده آرام دارند محیا میکند. این کولر گازی در حالت سرمایش ظرفیت ۱۸۰۰۰ BTU را دارا می باشد و همینطور در حالت گرمایش تا ۲۰۵۰۰ BTU ظرفیت دارد. قدرت پرتاب باد این مدل نیز ۱۵ متر است و این به آن معناست که میتواند به راحتی یک سالن بزرگ را سرما دهی کند. همچنین قابلیت پرتاب باد در ۴ جهت نیز به امکانات تکمیل این وسیله اضافه می کند که می توان به راحتی با ریموت کنترل، آن را تنظیم کرد.
کولرگازی مدل «Next Fighting NF187ST3»
پنل داخلی این مدل کولر گازی الجی LG:
پنل داخلی این کولر گازی دارای امکانات برجسته ای نظیر فیلتر ۳M است که باعث بهبود کیفیت هوای خروجی می شود، همچنین دارای فیلتر پاک کننده خودکار، نمایشگر مصرف انرژی و امکان منحصر به فرد حالت خواب عمیق است که در مدل بالا در مورد آن توضیح داده شد.به دلیل بهره وری بالای این وسیله در یونیت داخلی و خارجی، در این مدل خنک کنندگی بسیار سریعی را تجربه خواهید کرد و نیازی به گذشت مدت زمان زیادی برای چگالش گاز و انتقای سرمای دلخواه شما نخواهد بود.
پنل داخلی این کولر گازی دارای فیلتر ۳M است
پنل خارجی این مدل کولر گازی الجی LG:
پنل خارجی این مدل هم بدنه‌ی فلزی دارد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود.علاوه ‌بر این ریموت کنترل ارائه شده به همراه این دستگاه کنترل آن را راحت‌تر از حد کرده است. ال جی تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که در زمینه‌ی طراحی و عرضه‌ی دستگاه‌های تهویه‌ی هوا بسیار موفق عمل کرده است.
مشخصات فنی:
خدمات و گارانتی : ۱۰ سال ضمانت کمپرسور و ۱۸ ماه ضمانت قطعات (گارانتی گلدیران)
ابعاد دستگاه : ۸۷۰x650x330 mm
ابعاد پنل : ۹۹۸x345x210 mm
وزن دستگاه : ۴۳ kg
وزن پنل : ۱۱ kg
منبع تغذیه (فاز/ولتاژ/فرکانس) : ۲۲۰V/50Hz/1Ph
نوع عملکرد : سرد و گرم
ظرفیت سرمایشی : ۱۸۰۰۰ Btu/hr
ظرفیت گرمایشی : ۲۰۵۰۰ Btu/hr
نوع کمپرسور : روتاری
کیت اینورتر : دارد (دور متغیر)
نوع گاز مبرد : R410a
شدت جریان در لحظه استارت : ۶.۷ A
برچسب انرژی : A
سطح صدا : ۲۸ / ۳۷ / ۴۱ /۴۴ dB
سایز اتصالات : لوله رفت (مایع) ۱.۴″ و لوله برگشت (گاز) 1.2″
حداکثر مسافت لوله کشی افقی : ۲۰ m
حداکثر مسافت لوله کشی عمودی : ۱۵ m
متعلقات : ۵ متر لوله رایگان + ریموت کنترل
نوع دستگاه : دیواری
ظرفیت اسمی BTU : ۱۸۰۰۰

کولر های گازی سری تایتان:

کولر گازی ال جی مدل New Titan NB246TC
LG New Titan NB246TC Air Conditioner
کولرگازی «ال جی» مدل «New Titan NB246TC» از دستگاه‌های تهویه هوای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است و تمامی امکانات مشابه با مدل های بالا را دارا می باشد و تنها تفاوت و مزایای آن در موارد نیز است.
مدل NB246TC از سری نیو تایتان (New Titan) کولرهای گازی ال‌جی (LG) دارای قدرت خنک‌کنندگی ۲۴ هزار BTU است. قدرت پرتاب باد این سری تا ۱۰ متر است و می‌توانند به راحتی در فضای یک سالن کوچک (حدودا ۵۰ متر) و یا اتاق استفاده شود و هوای خنک را به خوبی به جریان درآورند. این مدل دارای اینورتر نمی باشدالبته که کارایی و بهره وری انرژی این دستگاه در رده انرژی B قرار دارد.
کمپرسور و پنل خارجی کولر گازی نیو تایتان ال جی LG:
کمپرسور کولرهای نیو تایتان از نوع روتاری (نسل جدید کمپرسورهای کولر گازی و کم مصرف تر از حالت قدیمی تر خود یعنی کمپرسور پیستونی) است و طوری ساخته شده‌ که می‌تواند در مناطق استوایی و حاره‌ای که گرمای هوا بسیار شدید است عملکرد درستی داشته‌باشد. در قسمت یونیت خارجی، از پره‌های (Fin) طلا استفاده شده ‌است. قرارگرفتن یک لایه از طلا در پره‌های کندانسور باعث می‌شود تا این قسمت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته‌باشد و از خوردگی آن‌ها جلوگیری شود. این خانواده در دو حالت قابل تهیه است: مدل اول سرد و گرم است که علاوه بر سرمادهی در تابستان قادر است در فصل سرد با معکوس کردن چرخه‌ی عملکرد محیط‌تان را گرم کند. مدل دوم تنها کولر است و قابلیت گرمادهی ندارد.

مشخصات کلی:
نوع اسپليت
نوع گاز: (مبرد) R22
اينورتر ندارد
مشخصات پنل داخلی
تعداد پنل يک عدد
ابعاد عمق ۲۵- پهنا ۱۰۳ ارتفاع ۳۲.۵ سانتي‌متر
وزن ۱۰.۵ کيلوگرم
ميزان صدا دور کم ۳۷، متوسط ۴۳، تند ۴۸ دسي بل
نشانگر روي پنل
ساير توضيحات – داری دو عدد فیلتر تصفیه هوا – نمایشگر جادویی

مشخصات يونيت خارجی:

ابعاد عمق۳۲ – پهنا87 ارتفاع 80 سانتي‌متر
وزن ۵۶.۱ کيلوگرم
جنس فلزی
ميزان صدا ۵۸ دسی بل دسي بل
مشخصات فنی:
تعداد کمپرسور: يک عدد
نوع کمپرسور :روتاری
عملکرد سرمايش
رده انرژی B
مناسب برای فضای ۵۰ مترمربع
محدوده ظرفيت سرمايشي ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفيت سرمايش ۲۲۰۰۰ BTU/hr
ميزان پرتاب باد ۱۰ متر
نوع برق مصرفي تک فاز
ميزان مصرف برق ۱۰ آمپر
قطر لوله رفت ۳/۸ اينچ
قطر لوله برگشت ۵/۸ اينچ
حداکثر طول لوله کشي ۱۵ متر
حداکثر ارتفاع لوله کشي ۱۵ متر
بازدهی سرمايش EER 3.01
حداقل دما ۱۸ سانتي گراد
حداکثر دما ۳۰ سانتي گراد
فيلتر:
توضيحات فيلتر – فیلتر یونیزه کننده هوا – پیش فیلتر
ريموت کنترل:
مدل چرخش و نوسان هوا در ۴ جهت قابل تنظیم با کنترل
اقلام همراه : 5 متر لوله رایگان

تهران سرویس ارئه دهنده خدمات کولر گازی در سراسر تهران تعمیر کولر گازی , نصب کولر گازی و سرویس کولر گازی با تکنیسین های مجرب تهران سرویس .

منبع:www.tehranservic.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 1040
  • بازدید سال : 1710
  • بازدید کلی : 33308
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی